Laiškai, informaciniai biuleteniai
Žingsnis . Atpažinkite žiniasklaidos kanalus, kai jau nustatėte savo tikslinę auditoriją, nuspręskite, kuris žiniasklaidos kanalas būtų geriausias, kad jiems būtų pristatyta jūsų žinutė. Galite pradėti užsirašydami visus galimus komunikacijos kanalus, ar tai būtų el.plakatai. , įvykius, internetines transliacijas ar reklaminius skydelius.Tiesiog neverskite auditorijos stengtis Išgirsti jūsų pranešimą. Įsitikinkite, kad pristatote jį tiesiai jiems. Pavyzdžiui, jei norite paskelbti didžiulę įmonės naujieną, įmonės renginys yra geriausia vieta tam.Naujienoms paskelbti taip pat galite naudoti informacinius biuletenius. Tiesą sakant, kodėl Darbo funkcijos el. Pašto duomenų bazė nenaudojus naujienlaiškių, kai „elink.Io“ labai lengva juos sukurti? Viskas, ką jums reikia padaryti, tai sujungti žiniatinklio nuorodas, tinkinti Išdėstymą, kad jis atitiktų jūsų prekės ženklo temą, ir bendrinti naujienlaiškį su pasauliu! Žingsnis . Sudarykite tvarkaraštį, per kurį turite parengti tvirtą tvarkaraštį, kad galėtumėte įvykdyti komunikacijos planą. Nuspręskite, kada ir kaip dažnai norite, kad auditorija Išgirstų jūsų pranešimą. Pavyzdžiui, jei turite tinklaraštį, galite sukurti redakcinį kalendorių.
https://lh7-rt.googleusercontent.com/docsz/AD_4nXeVyCNUD-g9YSWzw8sBmTj2JlYFv0nKd_d7NRUuOitU1_8JNmYGDldKFBBXxXDioVXWhnAhU2MGZRngsYs_bHdEvE8l6w9nIe5lGWfx4KC6wrIaFwHfkaJQLqv0FcEBAA?key=YMPsM9nNrUjrvdhyHBbh59lM
Panašiai, jei siunčiate socialinės žiniasklaidos įrašus, sukurkite socialinės žiniasklaidos kalendorių. Paprasčiau tariant, būkite tvarkingi, susikaupę ir atlikite užduotį.Patarimas: sukurkite segmentą žmonių, atsakingų už kiekvieną užduotį, vardams. Grafiką – kad jie suvoktų savo atsakomybę.Skaityti daugiau: produktyvumo planas: kas tai ir kaip sukurti tobulą? Žingsnis . Įvertinkite rezultatusšio veiksmo daugelis žmonių atsisako, nes jie tiesiog „per daug užsiėmę“. Tačiau ar nenorėsite kas mėnesį skirti kelias minutes, kad įsitikintumėte, jog Išleidžiate šimtus valandų protingai? Ar tai būtų el. Pašto atidarymo rodikliai, ar socialinių tinklų patinka – jei norite suprasti, ar pasiekėte savo tikslus, ar ne, įsigilinkite į duomenis, kad pamatytumėte, kas pavyko, o kas ne.
頁:
[1]